DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 10. november 2011

Nye armbånd

På kreative dage i Fredericia så jeg disse fantastiske farvestrålende perlemorsknapper i alverdens smukke farver. Denne gang behærskede jeg mig og købte kun nogle få turkise. DET HAR JEG ALLEREDE FORTRUDT. For da jeg fik ideen til disse armbånd, ville jeg ønske, jeg havde køb både pink, orange, rød og æblegrøn. Tænk at jeg slog mit "jeg kan ikke behærske mig" gen fra. Det er sidste gang!


Jeg har taget et armbånd fra og resten er pakket klar til forsendelse.


Et enkelt er allerede på vej til en jeg holder meget af :)

8 kommentarer:

  1. der er godt nok fart på dig!! hold da op hvor du bare spytter fine ting ud!! - du er jo din helt egen fabrik!!

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine og enkle.... Det må blive en glad modtager der kommer postkasse i morgen :-))

    SvarSlet
  3. Sikke en heldig modtager, rigtig flot og enkelt armbånd :)

    SvarSlet
  4. Fine armbånd! Der er nogle der bliver glade :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er sikker på at modtagerne vil blive rigtig glade... De er rigtig flotte dine armbånd :)

    SvarSlet
  6. De bare så flotte.
    Det er typisk man bliver nærig og så når man kommer hjem, kunne man bruge mange flere.
    Håber du finder dem igen.
    Ellers må du lave nogen selv.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Super enkelt, men stor effekt. Jeg er vild med dit armbånd!

    SvarSlet
  8. Ny læser her ;o) Og nu har jeg været herinde i jeg ved ikke hvor mange timer. Du godeste hvor er du dog kreativ ;o) Jeg elsker alle dine ideer. Og nu falder jeg så over det her armbånd. Jeg er selv en af dem der står på en stand på "kreative dage" i Fredericia og jeg ligger faktisk inde med... jeg TROR der er 2 eller 3 stk i hver farve (pink, turkis og grøn) af knappen som du har brugt. Vil du ha dem??? Jeg får dem ikke brugt. Så du siger bare til ;o) Hilsen Charlotte

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar