DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 9. april 2012

Chilli Mandler DIY

Jeg har lavet Chilli Mandler som tilbehør til salaten, men det er godt nok svært at have dem stående, for de smager !!!! 


Pas på - man kan ikke lade være med at spise dem!

Paprika, chilli, spidskommen, presset hvidløg, salt - en god teskefuld af hver

Blandes med en pose mandler og en kop vand

Ind i ovn - 130 gr, 1 time

Ned i glas mad FAST skruelåg - hvis du kan nå det inden du har spist dem

Dekoreret med nyt stempel

Dekoreret med Masking Tape

Mums !

17 kommentarer:

  1. Ok, det lyder for lækkert til opbevaring i et glas ;)

    SvarSlet
  2. Tak for poskriften- har længe villet eksperimentere med sådan nogle mandler. Tror jeg laver dine nu. Jeg kunne også godt tænke mig at afprøve med soja (det er vist noget med det bare skal laves på en pande) Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Det lyder lækkert. Det vil jeg prøve.
    - Jeg har vist alle ingredienserne i skuffen.

    SvarSlet
  4. Det lyder lækkert. Dog er jeg lidt i tvivl om chillien... Er det underordnet hvad for noget det er? Bliver altid en kende forsigtig når det kommer til chilli....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg køber altid tørret chili hos Søstrene Grene. Den er stærk og man skal være lidt forsigtig. Jeg ristede 3 poser pinje og brugte én tsk chilli. Det kan du roligt gøre efter.

      Slet
  5. Jeg er så glad for at lave saltede mandler, så denne opskrift skal bestemt prøves - tak for inspirationen :)

    SvarSlet
  6. Mums, mums, mums. Man kan aldrig få nok chili ;-)
    VI elsker hjemmelavede salte mandler, men jeg har aldrig tænkt på, at benytte andre ingredienser også, så TAK :)

    SvarSlet
  7. Tak for opskriften,det ser bare mums ud og det gør dit glas også:)

    Påske knus og kram herfra

    SvarSlet
  8. Det lyder vel nok lækkert!!! Skal helt bestemt prøves også her ...

    SvarSlet
  9. mums det lyder lækkert og ser lækkert ud på flotte glas med låg
    de skal helt sikkert prøves
    knus♥

    SvarSlet
  10. MMMmm, det ser lækkert ud! Jeg har lige opdaget din blog som ny her i blogland. Melder mig som fast læser - jeg glæder mig til at følge med i alle de fine DIYs :-)
    Med venlig hilsen

    Stina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at følge dig :)

      Slet
  11. Det lyder ikke dårligt...det tror jeg at jeg vil prøve...jeg elsker mandler med og uden chili...

    SvarSlet
  12. Hei på deg! Veldig frisk og kreativ blogg du har .....deg vil vi følge. takker for tips,det vil jeg prøve :)
    Klem

    SvarSlet
  13. wow - lækkert ..
    og kig ind hos mig for at se kikærtesnacks - hvis du har lyst :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  14. Hej :) sikken dejlig blog!!
    Hvor mange gram er der i en pose, det er jo ikke helt underordnet :)

    Kh Jette

    SvarSlet
  15. Nå jeg forsøgte mig med 100 g. Var det for lidt, for mine blev bløde og jeg havde forventet at de knasede? Smagen var ellers god men de der bløde mandler er ikke lige te koppen her :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar