DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 31. marts 2012

Pimp dine fleece tæpper

Så er jeg sommerklar med fleece tæpper. Jeg har nemlig en hel kurv fyldt med fleece tæpper. Om vintern står kurven i min stue, om sommeren på terrassen. Her kan den være med til at forlænge en sommeraften, idet gæsterne bare kan snuppe et tæppe, hvis det bliver lidt køligt. 


Nu har jeg pimpet tæpperne med hæklede blomster. Nogle blomster har jeg selv hæklet, andre er købt færdig i IKEA. Den lækre franske kurv har jeg købt i mine forældres gårdbutik Waldo. Inspiration har jeg fået i den fantastisk bog Home Made







9 kommentarer:

  1. Nej, hvor sjovt. Jeg har også en kurv med tæpper på pergolaen - måske skal jeg "pimpe" dem...

    SvarSlet
  2. Der er gået helt hækling i at pimpe fleecetæpper op - Gitte har hæklet kanter rundt om sine - ser også godt ud - alting friske op

    SvarSlet
  3. Vildt god ide ;o)
    Det må jeg have gjort ved mine meget snart.
    God påske til dig

    SvarSlet
  4. Skønt med de pimpede fleece tæpper - utroligt hvor lidt der skal til før de er hyggelige - normalt vil jeg ikke have et fleece tæppe i mit hjem, køber dem normalt kun for at bruge dem som bagbeklædning på mine patchworktæpper. Meeen når de er pimpet op er de så skønne :-D
    God weekend .)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da også en god idé. Fleece tæppe som bagbeklædning. Den snupper jeg. :)

      Slet
  5. Super idé
    Tror jeg må ha pimpet mine :0)
    Knus

    SvarSlet
  6. Skøn idé, Marianne! Det ser rigtig sødt ud.

    SvarSlet
  7. For en fantastisk ide.
    Nå skal det pyntes på tepper mine.
    God påske.
    Hilsen fra Drude

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar