DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 19. februar 2012

Oprydning godt igang :)

Perler sorteret og puttet i æske med skillerum. Først da jeg var færdig med at lave skillerummene, opdagede jeg, at jeg havde papir nøjagtig magen til kassen!!!! Kunne faktisk have lavet det, så det passede komplet sammen. Nå. Men, man skal vel også passe på ikke at blive for ordentlig :) Er også klar over at oprydning vil tage meget lang tid, hvis jeg skal være så grundig hele vejen igennem, så måske laver jeg lidt mindre detaljeret oprydning resten af dagen. 









10 kommentarer:

  1. Arj men det blir da bare så fint! :)
    - og når nu du er færdig, så kigger du bare forbi og fortsætter her.... ikke?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi, hi. Det kunne jo måske være meget hyggeligt, hvis vi tog rundt og hjalp hinanden.

      Slet
  2. Ih hvor er de fine. En super god idé jeg hellere må kopiere en dag ved lejlighed.
    Jeg faldt over din fine blog, det er nogle skønne ting du laver.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare godt ud.
    Jeg skal også til at lave orden, når mit krearum står klar.

    Ha´en dejlig Søndag

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Fin idé som sædvanlig fra dig, du må også gerne komme forbi her - det kunne være du skulle lave sådan en Danmarksturne og rådgive og give tips og tricks :)

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig fint ud og det er da ikke svært at lave skillerum, kan jeg se :)

    SvarSlet
  6. Det ser da superfint ud...tak for ideen med skillerrummene...skulle du have tid til overs er du sandelig også velkommen her...der er nemlig noget at gå i gang med på oprydningsfronten :-)

    SvarSlet
  7. Arghmen hvor er du bare organiseret. Det ser jo vildt godt ud - og jeg synes overhovedet ikke at det gør noget at det ikke er det samme papir. Det giver det lidt spræl.

    SvarSlet
  8. Hvor ser det godt ud - det er bare dejligt at have styr på sagerne - så går det hurtigere med at komme igang med de kreative projekter fremover:-)

    SvarSlet
  9. oh for en herlig blogg og ikke minst alle disse fine farger som du bruker,jeg tror jeg blir forelsket,hihi

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar